Home / סרטוני דייג בצלילה חופשית / SeaWolf Predator – רובה העתיד כבר כאן!

SeaWolf Predator – רובה העתיד כבר כאן!

סרטון דייג בצלילה חופשית עם רובה SeaWolf Predator 105

רובה העתיד כבר כאן – SeaWolf Predator RollerGun

הפרדטור הוא רובה פשוט מדהים! בזכות המבנה האוירודינמי שלו יש לו יכולת צידוד ממש טובה וקל לתמרן איתו במים וזה למרות שמדובר ברובה רולר.
מהירות יציאת החץ מהרובה היא פשוט מטורפת והדגים בכלל לא מספיקים להגיב לירייה אפילו כשמדובר ביריות מטווח רחוק 4-5-6 מטר מקצה הרובה.

בשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר צוללים עוברים לדוג עם רובי רולר ורק חיכיתי להזדמנות הראשונה שתהיה לי להשתדרג. היתרון האדיר ברובה רולר על רובה גומיות סטנדרטי הוא שברובה רולר הגומי דוחף את החץ לכל אורך המסילה ולא 70-75 אחוז מהמסילה כמו ברובים סטנדרטיים. לפי כך עוצמת הירייה ברובה רולר באורך 105 שוות ערך לרובה סטנדרטי באורך 145.
יתרון נוסף של רובה רולר הוא שכמעט ואין רתע. בגלל התנועה ההפוכה של הגומיות הרתע של הרובה כמעט ומתבטל לגמרי ובזכות כך אנו זוכים בירייה נוחה ומדוייקת יותר עם עוצמה אדירה.

ה- SeaWolf נחשב לאחד הרובים המובילים והחדשניים בעולם הדייג בצלילה חופשית, והיצרן מתגאה מאד בעיצוב החדשני והמקורי של הרובה, בצידוד, במבנה מערכת הגומיות – ( HEPA – High Efficient Power Applicated )  שפותחה על ידיו בשנת 2012, המסילה ברובה הפרדטור היא בצורת V מה שמקטין את החיכוך בזמן יציאת החץ, האיזון של הרובה ובהחלט נותן תחושה של רובה איכותי גם מחוץ למים וגם בדייג עצמו.

בסך הכל המעבר לצלול עם הפרדטור הוא מדהים מדובר ברובה פשוט נוח לצלילה, קל מאד לתמרון במים, מאוזן ובעל ציפה נייטרלית, שכמובן כל אחד יכול להתאים באמצעות הוספה או הסרה של משקולות מגוף הרובה.

תודה מיוחדת לרני מדוגית שמייבא את הרובים של SEAWOLF לארץ על השירות המעולה!

תהנו מהסרטון

פרטים נוספים על הרובה SeaWolf Predator בקישור הבא באתר של דוגית:

http://www.dugit.co.il/free-diving/spearguns/sling-spearguns/seawolf-sub-predator-rollergun.html

 

 

About Spearo

דייג בצלילה חופשית עבורי הוא דרך חיים, ספורט ממכר, תחביב מדהים וסוחף, מקום לבריחה מהשגרה לרוגע וניתוק מוחלט מהחיים ובו בזמן משאב אדיר לאדרנלין ואנרגיות. זהו התחביב שלי ב"ה" הידיעה, דייג בצלילה חופשית. מאחר ומדובר בספורט עם סכנת התמכרות קשה תחשוב פעמיים לפני שאתה ממשיך לקרוא בבלוג הזה

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*